Over het koor

Wat we doen

Het Rijssens Mannenkoor is opgericht op 15 februari 1927 en hard op weg naar het 100 jarig jubileum.
Onze dirigent, Jaap Kramer, is de twaalfde dirigent sinds de oprichting. Ons koor is niet gelieerd aan een religieuze of een maatschappelijke stroming. Dit houdt in dat wij een breed muzikaal genre op ons repertoire hebben. Van Latijnse hymnen, klassieke stukken, opera, religieuze liederen, evergreens, popsongs, musical en gospel. Door de jaren heen zijn wij een no-nonsens koor gebleven. Iedereen, die van zingen houdt, voelt zich bij ons thuis. De sfeer binnen het koor is er één van gemoedelijkheid, saamhorigheid en grote betrokkenheid bij de repetities en de concerten in binnen- en buitenland. Sociale betrokkenheid zit in het DNA van ons koor. Dit komt tot uitdrukking in onze vele activiteiten buiten het zingen om. Onze ambitie is: het blijven geven van mooie en aansprekende concerten, het huidige muzikale niveau te handhaven of hierin te groeien en de verjonging van het koor.

We are driven by values

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Line high touch client we need to have a Come to Jesus meeting with Phil about his attitude, so where the.

Super Efficient

Deeply Committed